č. akreditace MSMT: 24559/2018-2-847
Hodinová dotace: 8 vyučovacích hodin
Obsah školení:
Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavní částí: sebereflexe, kooperace, komunikační dovednosti.
Pedagogové získají možnost hlubšího sebepoznání prostřednictvím testů a mapování vlastní osobnosti, prožitkovým cvičením i praktickým nácvikem budou rozvíjet vlastní emoční intelekt. Prostřednictvím her a aktivit z oblasti komunikace si pedagogové osvojí metody přístupu k dětem i ke svému okolí. S využitím dramatizace budou pedagogové rozvíjet komunikační dovednosti, schopnost naslouchání, asertivní jednání, poskytování zpětné vazby, zvládání kritiky, ale i schopnost říkat NE.
Cíle školení:
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole, tzn. prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí.
Cílová skupina:
asistenti pedagoga, pedagogové volného času, speciální pedagogové, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé MŠ, učitelé ve speciálních školách, učitelé – vedoucí školních zájmových kroužků a klubů, vychovatelé školských zařízení a učitelé uměleckých odborných předmětů ZUŠ, SUŠ a konzervatoří