Šablony DVPP – Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Nabídka seminářů akreditovaných v systému DVPP, které je možné financovat z dotace OP VVV, tzv. Šablony – Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování. Semináře odpovídají obsahem a rozsahem pro Šablony II (2018 – 2021). Školení lze realizovat na míru ve Vaší škole pro celý pedagogický sbor nebo se můžete přihlásit na konkrétní termín otevřeného školení zde.
AKTUÁLNĚ: Vzhledem k trvající epidemii povolilo MŠMT od 3.11.2021 realizaci školení DVPP v rámci Šablon formou ONLINE – webináře: https://www.msmt.cz/vzdelavani/dalsi-vzdelavani/aktualizovano-opatreni-k-moznosti-zmeny-prezencni-formy
Šablony II pro MŠ
2.I/6 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu min. 8 hodin
a) Čtenářská pregramotnost
- Čtenářská pregramotnost v MŠ (16 hod.)
- Čtenářská pregramotnost (8 hod.)
- Genetická metoda čtení a psaní
b) Matematická pregramotnost
- Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání (16 hod.)
- Matematická pregramotnost (8 hod.)
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
- Využití prvků dramatické výchovy a artefiletiky při práci s dětmi v MŠ
- Metodika a rozvoj jazykové výchovy v předškolním věku
- Psychomotorický vývoj dvouletého dítěte a jeho zákonitosti
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Sociálně emoční učení
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Osobnostní a sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole
- Mentoring optikou ředitele
- Základy práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
- Asertivita v životě pedagoga
- Cestička do školy, aneb zítra budeme školáci
- Emoční management pro pedagogy
- Genetická metoda čtení a psaní
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
e) Inkluze
- Společně – aneb jak na inkluzi v MŠ
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
- Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání
- Osobnostní a sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
g) Polytechnické vzdělávání
- Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ
- Polytechnické vzdělávání dětí v mateřské škole
- Polytechnická výchova – rozvoj prostorové představivosti
Šablony II pro ZŠ
2.II/6 Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu min. 8 hodin
a) Čtenářská gramotnost
- Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ
- Inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
- Netradiční sloh a poezie na ZŠ
- Čtenářská pregramotnost v MŠ (učitelé 1. tříd)
- Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce
- Rozvoj čtenářské gramotnosti
- Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně
- Čtenářská pregramotnost (učitelé 1. tříd) (8hod.)
- Jazyková gramotnost pro I. stupeň ZŠ (16 hod.)
- Metody motivace a aktivizace žáků v hodinách ČJ na 1. a 2. stupni ZŠ
- Genetická metoda čtení a psaní
- „Čtení, to nás baví!“ – čtenářské dílny a rozvoj čtenářství
b) Matematická gramotnost
- Matematika kolem nás – matematická gramotnost na 2. stupni ZŠ
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ (16 hod.)
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ (16 hod.)
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ (32 hod.)
- Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele ZŠ (32 hod.)
- Matematická pregramotnost (učitelé 1. tříd) (8hod.)
- Matematická gramotnost pro I. stupeň ZŠ (16 hod.)
- Finanční gramotnost pro 1. stupeň základní školy
- Metody aktivizace a motivace žáků v hodinách matematiky
c) Cizí jazyky
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Úvod do osobnostní a sociální výchovy
- Kooperativní učení
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Praktická rétorika a prezentace pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Komunikace s rodičem v konfliktní situaci
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Sociálně emoční učení
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga – sebepoznání a osobnostní kvality
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Od pedagogického eléva, k pedagogickému mistrovství
- Komunikační dovednosti – techniky vyjednávání
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Využití nových informačních technologií ve výuce – pro učitele, jejichž aprobace není ICT
- Mentoring optikou ředitele
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
- Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání na 2. stupni ZŠ
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Metody motivace a aktivizace žáků v hodinách vlastivědy, přírodovědy či dějepisu, zeměpisu a přírodopisu
- Emoční management pro pedagogy
- Cestička do školy, aneb zítra budeme školáci
- Asertivita v životě pedagoga
- Škola? V pohodě!
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
e) Inkluze
- Dyslexie, dysortografie a dyspraxie na 1. stupni ZŠ
- Specifické poruchy učení v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ
- Reedukace specifických poruch učení – příklady z praxe (18 v. hod.)
- Specifické poruchy učení – jak nejlépe porozumět dítěti s SPU (18 v. hod.)
- Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na ZŠ
- Motivace a aktivizace žáků a studentů v rámci společného vzdělávání
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Praktický přístup k žákům s SPU v rámci podpůrných opatření realizovaných ZŠ – nápravná – reedukační péče (30 v. hod.)
- Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Kooperativní učení
- Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Učíme se učit
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Základy koučinku pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání
- Podpůrná opatření u žáků na ZŠ
- Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
- Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Výuka žáků s s ADHD, ADD
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání na 2. stupni ZŠ
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
f) Kariérové vzdělávání
- Objevte skrytý potenciál – nástroje kariérního poradenství pro práci s žák
g) Polytechnické vzdělávání
- Polytechnická výchova – rozvoj prostorové představivosti
i) Projektová výuka
- Projektové vyučování a integrovaná tematická výuka
- Projektová výuka
- Projektové vyučování na ZŠ
2.II/7 Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin pro celý ped. sbor
- Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Učíme se učit
- Kooperativní učení
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Základy koučinku pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- RVP a změny úprav ŠVP v rámci inkluzivního vzdělávání
- Podpůrná opatření u žáků na ZŠ
- Podpůrná opatření v praxi – vzdělávání žáků se SVP v souvislosti s novelou Školského zákona č. 561/2004 Sb.
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na ZŠ (16h.)
- Motivace a aktivizace žáků a studentů v rámci společného vzdělávání (16h.)
- Jak nezamrznout u tabule – hry a aktivizující činnosti do výuky na 1. st ZŠ
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Výuka žáků s s ADHD, ADD
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání na 2. stupni ZŠ
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
Šablony II pro ŠD a ŠK
2.V/4 Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK – DVPP v rozsahu min. 8 hodin
a) Čtenářská gramotnost
- Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách
b) Matematická gramotnost
- Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Sociálně emoční učení
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga – sebepoznání a osobnostní kvality
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Od pedagogického eléva, k pedagogickému mistrovství
- Komunikační dovednosti – techniky vyjednávání
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Asertivita v životě pedagoga
- Emoční management pro pedagogy
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
e) Inkluze
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Autonomní třída – spolupráce učitele a žáků
- Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem – didaktické principy vzdělávání
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání ve spolupráci s MŠ a ZŠ
f) Kariérové vzdělávání
- Objevte skrytý potenciál – nástroje kariérního poradenství pro práci s žák
g) Polytechnické vzdělávání
- Polytechnická výchova – rozvoj prostorové představivosti
i) Projektová výuka
- Projektová výuka
j) Kulturní povědomí a vyjádření
Šablony II pro SVČ
2.VI/4 Vzdělávání pedagogických pracovníků SVČ – DVPP v rozsahu min. 8 hodin
a) Čtenářská gramotnost
- Čtenářská gramotnost ve volnočasových aktivitách
b) Matematická gramotnost
- Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Sociálně emoční učení
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga – sebepoznání a osobnostní kvality
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Od pedagogického eléva, k pedagogickému mistrovství
- Komunikační dovednosti – techniky vyjednávání
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Mentoring optikou ředitele
- Jak udělat výlet, školu v přírodě nebo tábor zajímavější
- Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Projektová výuka
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Asertivita v životě pedagoga
- Emoční management pro pedagogy
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
e) Inkluze
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Základy koučinku pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
i) Projektová výuka
- Projektová výuka
2.VI/5 Vzdělávání pedagogického sboru SVČ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Základy koučinku pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
Šablony II pro ZUŠ
2.VII/4 Vzdělávání pedagogických pracovníků ZUŠ – DVPP v rozsahu min. 8 hodin
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Efektivní řešení konfliktů v jednání s rodiči žáků
- Sociálně emoční učení
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga – sebepoznání a osobnostní kvality
- Osobnostně sociální rozvoj pedagogů – sebepoznání, spolupráce a komunikace
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Mentoring optikou ředitele
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Emoční management pro pedagogy
- Asertivita v životě pedagoga
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
2.VII/5 Vzdělávání pedagogického sboru ZUŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin
Šablony II pro SŠ
2.III/7 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin
a) Čtenářská gramotnost
b) Matematická gramotnost
d) Osobnostně sociální rozvoj
- Úvod do osobnostní a sociální výchovy
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Kooperativní učení
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů
- Základy koučinku pro pedagogy
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Praktická rétorika a prezentace pro pedagogy
- Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Myšlenkové mapy ve výuce
- Základy stress managementu pro pedagogy
- Vnímání smysluplnosti, spokojenosti a radosti v pedagogické profesi
- Osobnostně sociální rozvoj pedagoga – sebepoznání a osobnostní kvality
- Efektivní komunikace u pedagogů
- Syndrom vyhoření a demotivace u pedagogických pracovníků
- Týmy ve školním prostředí a úloha vedoucího týmu
- Od pedagogického eléva, k pedagogickému mistrovství
- Komunikační dovednosti – techniky vyjednávání
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Osobnostní a sociální rozvoj učitele (16 hod.)
- Osobnostně sociální a pedagogický takt učitele (16 hod.)
- Mentorské dovednosti učitele (16 hod.)
- Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
- Využití nových informačních technologií ve výuce – pro učitele, jejichž aprobace není ICT
- Mentoring optikou ředitele
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
- Efektivní návyky pro úspěšné a spokojené žáky
- Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
- Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky
- Syndrom vyhoření – jak mu předcházet a jak o sebe pečovat
- Psychohygiena pedagoga jako prevence syndromu vyhoření
- Plánování, metodika a organizace práce pedagoga
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – 40h.
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Komunikační a prezentační dovednosti
- Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů – Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
- Emoční management pro pedagogy
- Asertivita v životě pedagoga
- Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
- Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími
e) Inkluze
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Učíme se učit
- Kooperativní učení
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů
- Základy koučinku pro pedagogy
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Výuka žáků s s ADHD, ADD
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Inkluze a podpora spolupráce ve školní praxi na SŠ
- Motivace a aktivizace žáků a studentů v rámci společného vzdělávání
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
f) Výchova k podnikavosti
- Podnikavost ve výuce
g) Kariérové vzdělávání
g) Projektová výuka
- Projektová výuka
k) ICT
- Využití počítače k tvorbě cvičení v přírodovědných předmětech
- Využití programu Excel v matematice
- Prezentační nástroje jako podpora výuky
- Praktická rétorika a prezentace pro pedagogy
- Využití nových informačních technologií ve výuce – pro učitele, jejichž aprobace není ICT
2.III/8 Vzdělávání pedagogického sboru SŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 vyuč. hodin pro celý ped. sbor
- Hry pro rozvoj komunikace a spolupráce
- Vedení třídnických hodin
- Učitel jako spolutvůrce klimatu třídy
- Učíme se učit
- Kooperativní učení
- Poznávání sebe a druhých – podpora společného vzdělávání
- Sebepoznání jako východisko pro práci učitele – možnost ovlivnění přístupu žáka k učení
- Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků a studentů
- Základy koučinku pro pedagogy
- Společné vzdělávání – aktuální školská legislativa
- Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
- Kurz efektivního učení, rozvoje paměti – Metoda 3T
- Specifika týmové spolupráce ve školním prostředí
- Spolupráce učitele a asistenta pedagoga (16 hod.)
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – první stupeň PO
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – hodnocení
- Podpůrná opatření v rámci inkluze – 2.-5. stupeň PO
- Výuka žáků s s ADHD, ADD
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 8 hodin
- Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
- Školní neprospěch a poruchy učení – prevence, příčiny a náprava
Kompletní přehled všech našich školení DVPP (nejen do Šablon) naleznete také ZDE. Ke stažení: Přehled šablon a jejich věcný výklad – OP VVV Šablony II pro MŠ, ZŠ, ŠD, ŠK, ZUŠ a SVČ Přehled šablon a jejich věcný výklad – OP VVV Šablony II pro SŠ, VOŠ a DM Pokud chcete realizaci Šablon II konzultovat přímo s podporou MŠMT, je zřízena tel. linka +420 234 814 777